mandag 5. oktober 2009

Oktober!

Tiden går altfor fort, no e det allerede 5.oktober, eg synes ikke det e lenge siden vi startet på skolen..Vinteren kommer sigende sakte, men sikkert. Ser blant annet at Tromsdalstind e dekket meg snø, tviler på at det blir noen tur opp dit i år..I dag viste gradestokken hele 5- grader! Og det sies at det kommer til å bli en hard vinter siden sommeren var så fin!!

Ellers er eg for tiden med i en undersøkelse hvor eg spiller et dataspill 2 timer i uken, i 4 uker. Er heldigvis halvveis, for no e eg ganske lei. Det spillet eg spiller e et krigsspill, med forskjellige oppdrag som eg skal klare. Eg ser frem mot sentrumsgavekortet på 500 kr :) Det blir herlig!

I helgen var eg forøvrig på brannkamp på Alfheim. En veldig KALD affære, men en veldig hyggelig en også. Vi vant jo tross alt 2-0! Og eg kjøpte meg kaffi fordi det var kaldt, og ikke fordi det e godt. Klarte selvfølgelig å søle på begge de fine vottene mine :( (så no lukter de kaffi/e). Min kjære smoothiemaskin e desverre ødelagt, og uten kvittering blir det veldig vanskelig å skaffe ny :(

Idag e det bare 11 dager igjen til volleyballhelgen..tror eg skal friske opp volleyballevnene (?) mine før den helgen. Så på onsdag blir det nok volleyballtrening på meg, hvis eg gidd :P

Ingen kommentarer: