fredag 10. juli 2009

Sommeren i full gang!

Da e sommeren i full gang! Har jobbet tre helger på rad, så nå skal det bli godt å ha fri en helg, selv om eg e litt lei av å ha fri nå :P

Den første uken eg var hjemme, var det veldig varmt og fint! Typisk at eg jobbet hele den uken, men no når eg endelig har fri, så regner det nesten hele tiden..


Denne uken har eg allerede vært på to brannkamper, og begge har endt med seier :) Så, satser på at det blir seier på søndag òg..
Og så har eg blitt helt hektet på OTH, så no har eg snart sett de tre første sesongene :)
I dag e det bare 37 dager igjen :)

8 kommentarer:

Monica sa...

ka du driv nedtelling til? å komme tilbake til tromsø?

du burde dra på alle brannkampa så kanskje dem vinn hele tida;)

syns foresten ikke d så ut til å være så veldig kaldt på d termometeret ditt....i dag har vi d også varmt, nesten 20 grader, men d regne:(

Linda sa...

Jepp, nedtelling til eg e tilbake i Tromsø igjen ;)
Ja, ser positivt ut så langt, skal dra på så mange som mulig..
Hehe, 20 grader e ikke så ille, no regner det stortsett hele tiden her!

renate sa...

OH no!! har du blitt hektet på OTH??? :'(

Linda sa...

Hehe, ja eg har nok det :P Visste ikke at det var så ille..;)

ingunn sa...

Hehe... seier ja...

Monica sa...

æ trur at den eneste grunnen til at brann tapte mot molde va at ho linda ikke va der for å heie på dem og at ho ingunn gjor en alt for god jobb me å heie på molde...

Linda sa...

Ja, det tror eg også..Brann vinner nesten alltid når eg og Renate e på kamp :)

ingunn sa...

molde tape aldri når e e på kamp. har opplevd uavgjort en gang. den i tromsø...