tirsdag 26. mai 2009

Alt mulig :)

Tromsøtur:
I helga var eg en tur i Tromsø. Reiste fra Bodø torsdag, og var i Tromsø til søndagkveld :) Der spilte vi spill, så film, var på kino, hilste på snille Bob (litt hyper iblandt) og leste litt pensum! Alt i alt en fin helg :)

Ny leilighet:
På fredag var jeg, Ida og Ingunn på visning på en leilighet i Tromsdalen. Den hadde tre soverom, stue med sofa, kjøkken med kjøkkenbord, og fullt møblert ellers :) Dog litt dyr, men får skaffe meg en helgejobb til høsten! Så, vi må da betale husleie både i juni og juli, 2333 kr. i utgifter som eg ikke hadde regnet med i budsjettet for maimåned..konge ;)

Streik:
I morgen blir det trolig streik, og alle på rehabiliteringsavdelingen er tatt ut. Typisk min flaks! Så då må eg sitte å lese resten av praksisperioden, ikke noen kjekk avslutning på praksisen :(

Middagstips?
Eg trenger noen middagstips, det har blitt litt mye fiskegrateng i det siste :P

1 kommentar:

renate sa...

havregrynsgrøt ;)