onsdag 13. mai 2009

Bodø :)

Vel, vel, vel..Hvor skal jeg begynne? No har eg vært i Bodø i akkurat 30 dager.. Tiden flyr når man har det kjekt! I begynnelsen var alt bare rart og eg savnet Tromsø noe veldig. Men, no angrer eg ikke et eneste sekund på at eg tilslutt havnet i Bodø :)

I dag hadde vi halvtidsevaluering i praksis. Det gikk veldig fint :) Besto første halvdel, så no gjenstår bare siste halvdel. Med, en så positiv og grei veileder som eg har, så går nok det veldig bra!! I morgen får vi besøk av en lærer fra skolen, så det blir spennende å høre ka hun har å si..

Så, eg kan konkludere med at det e finere vær i Bodø, enn i Tromsø. Eg har funnet en perfekt joggeløype, og eg anbefaler alle å besøke Bodø en gang i livet (minst) :)

Snart e det 17.mai, og eg skal for første gang i mitt liv feire 17.mai et annet sted enn i Bergen..det tror eg blir veldig bra :)

2 kommentarer:

Birgitte sa...

So bra at du trives:)
Lykke t videre i praksis!

Linda sa...

Tusen takk :)