fredag 3. april 2009

Dagen i dag..

I dag sto eg tidlig opp for å dra på skolen og skrive ferdig arbeidskravet. Satte meg oppå datarommet for å skrive ferdig oppgaven. Etter en times tid fant eg ut at eg manglet en artikkel, så eg gikk ned på biblioteket for å lete etter den. Typisk min "flaks", så holdt de på å flytte alle tidsskriftene til en annen avdeling, så den artikkelen som eg trengte var umulig å få tak i. Derfor måtte eg bare ta den første artikkelen eg fant. Så, arbeidskravet ble så som så, men eg ble no tilslutt ferdig! Så, når eg var på vei til å gå, kom den alltid så "blide" økonomidamen inn for å høre om vi hadde funnet en leilighet å bo i. Ringte litt rundt, og fant tilslutt en leilighet i Bodø :). Så, no e ihvertfall det i boks!

Etter å har fikset alt det, dro eg hjem for å slappe av. Det ble ikke så mye avslapping, for eg dro raskt ut igjen. Fant ut at eg måtte kopiere en del pensum før eg drar til Bodø etter påske. Klokken halv syv reiste eg endelig tilbake til hybelen. Og no sitter eg her å slapper av, og pakker litt innimellom. Gleder meg til å reise til Bergen i morgen =D

  • God påske!

2 kommentarer:

renate sa...

God tur til Bergen. og gratulerer med bolig i bodø :D

Linda sa...

Takk :)