mandag 16. februar 2009

Harstadtur :)

I helgen var eg i Harstad å spilte to innebandykamper. Vi reiste tidlig lørdag morgen, nærmere bestemt 09.00. Tror det tok 5 timer før vi var fremme. Vår første kamp begynte klokken 17.00. Det endte med tap, men vi var godt fornøyd etter en bra kamp. 9-4 ble resultatet i den kampen. På kvelden spiste vi en god og mektig middag på Egon, før vi gikk på studentkroa i Harstad sentrum. Veldig kjekt, selv om det ble lite søvn den natten :p. Vi overnattet på hotell, så vi fikk en meget god start på dagen. Egg, nystekte brød osv, til frokost, mmm!! Kampen vår startet kl. 11.00 søndagsmorgen. Litt kjipt, siden det var så gode senger på hotellet.. Denne kampen endte også desverre med tap, 15-4. Eg skårte mål då.. Det e eg veldig fornøyd med :D Etter kampen spiste vi middag/hamburger i Bjerkvik. Skal visst være Nord-Norges beste hamburger, eller noe sånt! God var den ihvertfall :). Hjemturen var lang, men med hyggelig selskap, så går alt greit!! Alt i alt, en super bra helg!!
Eg lurer fælt på om eg skal dra til Hamarøy å spille kamp i helgen, eller ikke.

1 kommentar:

Hanne sa...

Ååå hamburger i Bjerkvik... Hørtes godt ut.