torsdag 29. januar 2009

Professor gir håndballsendinger rødt kort...

Etter en lang og slitsom dag på skolen, satte eg meg ned foran dataen for å slappe av. Då eg tilfeldigvis var innom vg.no, så kunne eg ikke lavære å gå inn på en artikkel om at en professor gir håndballsendinger rødt kort.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=536624

Då eg leste kem professoren var, ble eg veldig overrasket. For det var nemlig en av foreleserne mine i Bø. Hun heter Gerd Von der Lippe (spesielt navn, ja!). Det var morsomt å se!
Forøvrig kan eg si at eg ikke e enig med hun der. Eg synes at de som har kommentert håndballsendingene har vært meget gode, og for min del spiller det ingen rolle om det bare er menn. Eg ønsker jo selvsagt at menn og kvinner skal bli mer likestilt, men så lenge de mest kvalifiserte blir valgt ut, uavhengig av kjønn, så er det bra nok for meg :)

2 kommentarer:

Renate sa...

Hei. Dette har ingenting med innlegget ditt å gjøre. Eg vil bare takke deg for at du følger bloggen min :D Veldig greit! ;) Beklager at du ikke har hatt noe særlig å følge i det siste :/ Dårlig av meg... HAr ikke internett i bergen. men skal blogge i løpet av helgen :D woohoo!!

Linda sa...

Hehe..skjønte ikke helt ka det vil si at eg følger bloggen din :P men, det er vel en bra ting, tror eg..;)
Det e bra, e en stund siden du har blogget no, men siden du ikke har internett i leiligheten, så er det ikke så veldig rart!
Håper du koser deg i Bergen!