onsdag 25. juni 2008

Sahara =D

Onsdag kveld reiste eg glad og fornøyd opp til Torvikbukt. I Batnfjorden møtte eg Ingunn, og så reiste vi sammen inn til Torvikbukt. Der var det sol og fint vær. Torsdag morgen reiste vi inn til Molde for å shoppe (og ta bilder)! Der møtte vi Lene og Liv Grete, som også var i Molde for å shoppe.. Sammen dro vi på Peppes pizza. Ka vi bestilte på Peppes skal eg ikke gå nærmere inn på :P. Seinere den dagen, da vi hadde kommet tilbake til Torvikbukt (eg kjøpte forresten en topp for 20 kr. i Molde) spilte vi litt volleyball sammen med Lene og Ruth Marie.

Fredagen skinte solen, så det var overraskende varmt i Torvikbukt. Det sjedde ikke så mye den dagen, vi spilte blandt annet spill, grillet, kastet stein og tok en del bilder.. Lørdag var det tid for sahara. Der møtte vi blandt annet Tore, Simen, Liv Grete, Lene og en del lærere ;). Vi spilte tilsammen 6 kamper, tapte alle, men spilte noen jevne kamper. Er fornøyd med spillingen vår :). Sahara foregikk inne i Gjemneshallen i år, fordi det regnet ekstremt mye ute.. Det ble desverre ikke medalje i år, men vi kommer sterkere tilbake til neste år, ikke sant Ingunn?? :P. I 12 tiden på søndagen kom Birgitte en tur innom. Over et år siden eg så Birgitte sist, så det var veldig koselig å treffe hun igjen. Vi grillet, spiste is (i batnfjorden!!) og spilte spill, før vi (meg og Birgitte) kjørte en tur ut til Liv Grete sin hytte. En veldig koselig hytte.. Eg reiste tilbake til Bergen søndag kveld, etter en flott uke i Torvikbukt =D!!

1 kommentar:

ingunn sa...

HA! neste år? sorry, kan vær opptat rundt den tia