fredag 11. april 2008

En liten oppdatering..

I det siste har eg vært veldig opptatt med gruppeeksamen i treningslære. Vi har jobbet med den i ca. 2 uker. Og det har vært mange laaange dager i det siste. Flere dager på rad satt vi på solen fra 9-19. Men, no e vi endelig omtrent ferdig med den. Så, på onsdag starter vi med danseeksamen. Vi blir da delt i grupper på ca. 8 studenter, som skal lage en dans som varer i ca. 15 min. Det kan bli veldig spennende, for det er veldig få i klassen som har noe særlig danseerfaring! Det jeg gruer meg mest til, er selve fremførelsen. Den skal skje i "storsalen" i Bø. Der e det plass til ca. 300 stk, så det blir ganske skummelt. I tillegg e det tre "dommere" som skal bedømme dansen og fremførelsen vår :-( Kjenner at jeg gruer meg allerede!

Ellers så går det ikke så veldig bra med brann for tiden. Tapte så det suste på lørdag, 4-2 til Aalesund. Brann klarte ikke å skåre et eneste mål! Håper det går bedre på mandag, mot Strømsgodset.
I morgen skal eg på reunion med de som jeg gikk på barneskolen med. Det blir veldig kjekt å se alle igjen =)

5 kommentarer:

Monica sa...

Skjønne godt at du grue dæ litt til danseeksamen, men d kommer sikkert til å gå bra. Syns d va litt morsomt da æ så nå på tv etter den ålesund-brann kampen...ålesund vant 4-2 etter å ha scort alle målan...hehe

æ e foresten litt spent på å høre ka du har søkt på til høsten

Linda sa...

Skal skrive en ny blogg 15.april =) Så, du får vente i spenning!

ingunn sa...

nå e d den 15. vente, vente

Linda sa...

Du får vente i spenning..Rekker desverre ikke å skrive i dag, får ta det på torsdag kanskje ;)

Renate sa...

ja, det går ikke så bra med brann for tiden nei :'( men har tro på at de knuser lillestrøm hjemme på søndag :D eg skal hvertfall!! :D